Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Η γουρλού και η .... χαρτοπαίχτρα!


Η κυρία Αλέκα, μια ευκατάστατη, αστή της δεκαετίας του 1960, παντρεμένη με δύο παιδιά της παντρειάς, ταλαιπωρεί τον εαυτό της αλλά και τους γύρω της με το πάθος που έχει για την χαρτοπαιξία. Και επειδή χάνει πολλά χρήματα αναγκάζεται να μην πληρώνει τον ηλεκτρικό, να πουλάει διάφορα αντικείμενα από το σπίτι, να μην πληρώνει το μισθό της οικιακής βοηθού, να μην πληρώνει τη μοδίστρα και να φτάνει στο σημείο όχι μόνο να χρωστάει σε όλους αλλά να αρχίσει να λέει διάφορα ψέμματα για να καλύψει τις χασούρες της...

Το πιο χαριτωμένο σημείο της ταινίας είναι η Μαριγώ η οικιακή βοηθός η οποία σύμφωνα με την κυρία Αλέκα είναι γουρλού και την ξυπνάει μέσα στα μεσάνυχτα και της ζητά να κάτσει δίπλα της μπας και γυρίσει το γούρι και φύγει η γρουσουζιά... 



Ένα βράδυ μάλιστα καταλήγει στο τμήμα μαζί με όλους τους συμπαίκτες της... και τότε ο άντρας της αποφασίζει να πάρει το πάνω χέρι και ύστερα απο παρότρυνση  ενός συναδέλφου του, για να την φέρει στα λογικά της αρχίζει να αφήνει υπόνοιες ότι έχει εξωσυζυγική σχέση με την φίλη της γυναίκας του και γειτόνισσα τη κυρία Λελέ του πάνω ορόφου ώστε να κάνει την Αλέκα να ζηλέψει και να παρατήσει τα χαρτιά... 


Παρόλο που ορκίζεται ότι δεν θα ξαναπαίξει ποτέ... τελικά στο τέλος... το πάθος όπως πάντα νικά!


 (χτυπάει το τηλέφωνο)
Μαριγώ: Χριστός και Παναγία ούτε έναν ύπνο δεν μπορείς να κάνεις σε αυτό το σπίτι..Εμπρός!
Αλέκα: Εε.. Μαριγώ!
Μαριγώ: Ααα εσύ είσαι κυρά μου..
Αλέκα:  Δε μου λες ήρθε ο κύριος; Οχι; Ούτε τα παιδιά; Ααα ... δε μου λες Μαριγώ μου.. Τι κάνεις εκει πέρα; Κάνε μου μια χάρη να χαρείς... έλα πάνω μια στιγμούλα να κάτσεις δίπλα μου να μου φέρεις λίγο γούρι εε; Όχι;
Μαριγώ: Μα δε μπορώ κυρά μου.. είμαι με το νυχτικό μου! Τι; Να ντυθώ; Άσε με και μένα να κλείσει λίγο το μάτι μου... τι πράγμα είναι αυτό; όλη μέρα κάθε μέρα στο πόδι; τόσο πια δεν με σκεφτεσαι; μπορώ κάθε βράδυ να ξενυχτάω;
Αλέκα: Καλά .. καλά άστη τη γρουσουζιά, καλά αμα δεν μπορείς κοιμήσου τώρα να δω τι θα καταλάβεις που κοιμάσαι τόσο καιρό! Άντε καλά γεια σου!
(και της κλείνει το ακουστικό)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου