Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Έξω οι κλέφτες!!

Βασικά φωνάζει ο κλέφτης για να το ακούσει ο νοικοκύρης...

1965 και ο Τίμος Λάμπρου έτυχε να είναι φτωχός, έτυχε να είναι λογιστής αλλά έτυχε να είναι και πολύ μα πάρα πολύ τίμιος.. Δεν μπορεί να πει ψέμα σε καμιά περίπτωση ούτε μπορεί να αποκρύψει μια συνομωσία ή μια παράνομη πράξη..

Απο την άλλη έχουμε μια καθωσπρέπει  οικογένεια, την οικογένεια του στρατηγού Σόλων Καραλέοντα,  με την καρδιακή γυναίκα του Λία, τον αδελφό της τον κλέφτη τον Αντώνη και τη γυναίκα του τη σπάταλη ονομάζουσα Λέλα..

Μέσα στους βασικούς πρωταγωνιστές μας υπάρχει και ένας Τζων Πάππας, ένας και καλά πολύ πλούσιος θείος που έχει κάνει την τύχη του στην Αμερική και στέλνει χρήματα στην οικογένεια της Λίας..

Και όλη η ιστορία αρχίζει με ένα γράμμα που έστειλε και καλά ο Τζων Πάππας ο οποίος είναι ναι μεν υπαρκτό πρόσωπο αλλά ... φτωχαδάκι κατά τα άλλα.. κι έτσι σαν ένα γαιτανάκι αρχίζει να ξετυλίγεται η ιστορία μας με όλους τους παραπάνω πρωταγωνιστές που "χορεύουν" μπροστά μας με ένα τόσο κωμικό τρόπο που δεν μπορούμε παρά να γελάσουμε και να περάσουμε όμορφα μαζί με όλους αυτούς τους χαρισματικούς ανθρώπους..

ΤΙΜΟΣ (ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ): Στρατηγάκο μου. Είναι όλοι κλέφτεεεες. Λωποδύτεεεες!
ΣΟΛΩΝ (ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ): Κάτσε καλά ρε, θα σε τσακίσω!
ΤΙΜΟΣ: Εμένα θα τσακίσεις; Τους κλέφτες να τσακίσεις. Τον αξιότιμο κύριο κουνιάδο σου, που έχει κατακλέψει τον οργανισμό.
ΣΟΛΩΝ: Πώς το λες αυτό ρε; Πώς το ξέρεις;
ΤΙΜΟΣ: Εγώ το λέω; Τα βιβλία το λένε. Έλεγχο δεν κάνω;
ΣΟΛΩΝ: Και βρήκες ατασθαλίες στα βιβλία;
ΤΙΜΟΣ: Ου... ου... μύλος γίνεται στον οργανισμό, στρατηγάκο μου. Ο κλέψας, του κλέψαντος, τω κλέψαντι, ω παλιοκλέψαντες και παλιοκλεφταρέοι...
ΣΟΛΩΝ: Μη φωνάζεις ρε! Μη φωνάζεις!
ΤΙΜΟΣ: Μα τόσο κορόιδο είσαι, στρατηγάκο μου; Πώς στη σκάσανε έτσι;
ΣΟΛΩΝ: Θα σου έρθει καμιά ξανάστροφη, μ 'ακούς; Μη με λες στρατηγάκο μου.
ΤΙΜΟΣ: Ωραία. Σόλωνα.
ΣΟΛΩΝ: Ούτε και Σόλωνα.
ΤΙΜΟΣ: Σολωνάκο μου, Σολωνάκο μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου